00 DSpace/Manakin Repository

Чинники психологічної готовності студентів психологів до реалізації професійної діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Петросян, О.О.
dc.date.accessioned 2022-07-25T10:25:50Z
dc.date.available 2022-07-25T10:25:50Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Петросян, Ольга Олександрiвна Чинники психологiчної готовностi до професiйної готовностi до професiйної дiяльностi студентiв психологiв : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Ольга Олександрiвна Петросян ; наук. кер. Олена Володимирiвна Богач . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 79 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Petrosian.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти психологічної готовності студентів до реалізації професійної діяльності. Проведений теоретичний аналіз поняття «психологiчна готовність» майбутніх психологів до професійної діяльності у вітчизняних та зарубіжних наукових дослідженнях дозволив встановити, що у широкому розумінні воно визначається як позитивна настанова особистості на майбутню діяльність і є одним із критеріїв результативності навчально-професійної підготовки у ЗВО. Встановлено умови, що перешкоджають формуванню психологічної готовності здобувачів до майбутньої професійної діяльності. Це психологічні особливості студентського віку (недостатньо розвинута здатність поєднувати ближню та віддалену перспективу; незавершеність розвитку функції планування; суперечності і невпорядкованість різних аспектів «Я»; невміння розмежовувати можливе і бажане) та особливості побудови сучасної системи вищої освіти. en_US
dc.description.abstract The qualification work of the bachelor consists of two sections. The subject of the research is psychology readiness as a component of professional activity of future psychologists. The theoretical analysis of the concept "psychological readiness" of a future psychologist for professional activity in domestic and foreign scientific researches has allowed to establish, that in a broad sense it is defined as a positive attitude of a person to the future activity and is one of the criteria of the effectiveness of educational and professional training in the educational and vocational training. The conditions that interfere with the formation of psychological readiness of the students for the future professional activity have been established. These psychological peculiarities of the students' age (insufficiently developed ability to combine a short- and long-term perspective; incompleteness of the development of planning functions; The peculiarities of the establishment of the current system of higher education.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject готовність en_US
dc.subject психологічна готовність en_US
dc.subject професійна придатність en_US
dc.subject професійна діяльність en_US
dc.subject студенти en_US
dc.subject 053 психологія en_US
dc.subject readiness en_US
dc.subject psychological readiness en_US
dc.subject professional readiness en_US
dc.subject professions-activity en_US
dc.subject students en_US
dc.title Чинники психологічної готовності студентів психологів до реалізації професійної діяльності en_US
dc.title.alternative Factors of psychological readiness of psychology students to implement en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу