У дипломній роботі здійснене теоретичне та емпіричне дослідження психологічних особливостей впливу психосоматики на нейродерматологічні захворювання. Предметом дослідження є взаємозв’язки психосоматики та нейродерматологічних захворювань серед студентської молоді.
У межах кваліфікаційної роботи здійснений аналіз поняття «психосоматика» та окреслено підходи до його визначення, охарактеризовано теорії та концепції психосоматичних захворювань, представлено основні форми психосоматичних порушень та надана характеристика нейродерматологічним хворобам, які виникають під впливом психосоматики.
За результатами емпіричного дослідження визначено показники типу емоційної реакції на вплив стимулів оточення, рівні невротизації та рівні суб’єктивного контролю серед здобувачів освіти. Відповіді на авторську анкету дозволили з’ясувати наявність взаємозв’язку переживання стресів та появою дерматологічних порушень серед студентської молоді.
Встановлено, що для подолання цього зв’язку необхідно в першу чергу усунути психологічні фактори, відновити психоемоційний баланс і лише після цього приступати до боротьби з проявами дерматологічної хвороби. В результаті для таких студентів запропоновано проведення тренінгів з актуалізації зовнішніх та внутрішніх особистісних ресурсів.
Diploma robots have no theoretical and empirical evidence of psychological features influencing psychosomatics on neurodermatological illness. The subject of research is the relationship between psychosomatics and neurodermatological illnesses among student youth.
At the boundary of qualification work, the analysis of the concept of "psychosomatics" and christened approach to the first definition, characterized by the theory and concepts of psychosomatic illnesses, presented the main forms of psychosomatic disorders, and given a characteristic of neurodermatological ailments, as if they blamed psychosomatics.
Based on the results of the empirical study, indications were given for the type of emotional reaction to the injection of stimuli sharpening, equal neurotization and equal subjective control of the environment of health education. Vidpovidi on the author's questionnaire made it possible to reveal the relationship between the experience of stress and the appearance of dermatological disorders among student youth.
It has been established that in order to close the link, it is necessary to put psychological factors in the first place, restore the psycho-emotional balance and start fighting against the manifestations of dermatological ailments. As a result, for such students, trainings were requested to update the existing and internal special resources.