У роботі розглянуто теоретичні, методологічні та прикладні аспекти відкриття магазину меблів. Зокрема проаналізовано поточну кон’юнктурну ситуацію на ринку меблів; оцінено внутрішні конкурентні переваги новостворюваного бізнесу; обгрунтовано інвестиційні витрати на створення магазину меблів «Пан Диван»; здійснено прогноз поточних витрат та доходів від функціонування магазину меблів «Пан Диван»; розраховано критерії ефективності проєкту; оцінено ризики в сфері роздрібної торгівлі меблями та шляхи їхньої мінімізації.
The paper considers theoretical, methodological and applied aspects of opening a furniture store. In particular, the current situation on the furniture market is analyzed; the internal competitive advantages of the newly created business are assessed; investment costs for the creation of a furniture store "Pan Sofa" are substantiated; the forecast of current expenses and income from the operation of the furniture store "Pan Sofa" was made; project efficiency criteria are calculated; risks in the field of furniture retail and ways to minimize them are assessed.