У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій. Розглянуто сутність і організацію маркетингових комунікацій, комплекс маркетингових комунікацій та його складові.
Проаналізовано маркетингові комунікації автосервісу ТОВ «КЛАСІК.А» : надано економічну характеристику підприємства, надано характеристику маркетингових комунікацій на підприємстві, проаналізовано витрати на маркетингові комунікації.
Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингових комунікацій підприємства ТОВ «КЛАСІК.А» .
The theoretical aspects of marketing communications are considered in the work. The essence and organization of marketing communications, a complex of marketing communications and its components are considered.
The marketing communications of «CLASSIC.A» LTD car service are analyzed: the economic characteristic of the enterprise is given, the characteristic of marketing communications at the enterprise is given, the expenses for marketing communications are analyzed.
The ways of improvement of marketing communications of the enterprise «CLASSIC.A» LTD are offered.