DSpace Repository

Комунікативна політика в системі маркетингу сервісного підприємства для автотранспортних засобів

Show simple item record

dc.contributor.author Козій, А.В.
dc.date.accessioned 2022-08-09T08:40:50Z
dc.date.available 2022-08-09T08:40:50Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Козiй, Арiна Валерiївна Комунiкативна полiтика в системi маркетингу сервiсного пiдприємства для автотранспортних засобiв : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Арiна Валерiївна Козiй ; наук. кер. Аркадiй Олексiйович Губернiк . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 84с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Kozii.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій. Розглянуто сутність і організацію маркетингових комунікацій, комплекс маркетингових комунікацій та його складові. Проаналізовано маркетингові комунікації автосервісу ТОВ «КЛАСІК.А» : надано економічну характеристику підприємства, надано характеристику маркетингових комунікацій на підприємстві, проаналізовано витрати на маркетингові комунікації. Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингових комунікацій підприємства ТОВ «КЛАСІК.А» . en_US
dc.description.abstract The theoretical aspects of marketing communications are considered in the work. The essence and organization of marketing communications, a complex of marketing communications and its components are considered. The marketing communications of «CLASSIC.A» LTD car service are analyzed: the economic characteristic of the enterprise is given, the characteristic of marketing communications at the enterprise is given, the expenses for marketing communications are analyzed. The ways of improvement of marketing communications of the enterprise «CLASSIC.A» LTD are offered.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject автосервіс en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject виставки en_US
dc.subject стимулювання збуту en_US
dc.subject особисті продажі en_US
dc.subject прямий маркетинг en_US
dc.subject споживач en_US
dc.subject програма просування en_US
dc.subject інтегровані маркетингові комунікації en_US
dc.subject 075 маркетинг en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject car service en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject exhibitions en_US
dc.subject sales promotion en_US
dc.subject personal sales en_US
dc.subject direct marketing en_US
dc.subject consumer en_US
dc.subject promotion program en_US
dc.subject integrated marketing communications en_US
dc.title Комунікативна політика в системі маркетингу сервісного підприємства для автотранспортних засобів en_US
dc.title.alternative Communicative policy in the marketing system of a service enterprise for motor vehicles en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account