У роботі визначено роль маркетингової діяльності у функціонуванні
вітчизняних підприємств, надано оцінку основних підходів до управління
результативністю маркетингової діяльності підприємства.
Охарактеризовано значення маркетингу на підприємстві в ринкових
умовах Розглянуто організаційно-економічну оцінку ТM «АVECS»;
проаналізовано маркетингове середовище підприємства; досліджено
комплекс маркетингу ТM «АVECS».
Надано пропозиції щодо вдосконалення комунікативної політики ТM
«АVECS» у віртуальному середовищі; розроблено рекомендації щодо
активації збутової політики організації ТM «АVECS».
The role of marketing activities in the functioning of business enterprises
was assigned to the robot, the assessment of the main approaches to the
management of the effectiveness of the marketing activities of enterprises was
given.
Described the value of marketing on the undertaking in the market minds
Reviewed the organizational and economic assessment of TM "AVECS"; analyzed
the marketing medium of the enterprise; completed marketing complex TM
"AVECS".
Propositions about a thorough communication policy of TM "AVECS" have
been given to the virtual medium; detailed recommendations on how to activate the
security policy of the organization TM "AVECS".