DSpace Repository

Удосконалення маркетингової діяльності ТM «АVECS»

Show simple item record

dc.contributor.author Коренєва, А.П.
dc.date.accessioned 2022-08-09T08:46:55Z
dc.date.available 2022-08-09T08:46:55Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Коренєва, Анастасiя Павлiвна Удосконалення маркетингових комунiкацiй пiдприємства ТМ "AVECS" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анастасiя Павлiвна Коренєва ; наук. кер. Володимир Михайлович Беспалов . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 94с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Korenieva.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі визначено роль маркетингової діяльності у функціонуванні вітчизняних підприємств, надано оцінку основних підходів до управління результативністю маркетингової діяльності підприємства. Охарактеризовано значення маркетингу на підприємстві в ринкових умовах Розглянуто організаційно-економічну оцінку ТM «АVECS»; проаналізовано маркетингове середовище підприємства; досліджено комплекс маркетингу ТM «АVECS». Надано пропозиції щодо вдосконалення комунікативної політики ТM «АVECS» у віртуальному середовищі; розроблено рекомендації щодо активації збутової політики організації ТM «АVECS». en_US
dc.description.abstract The role of marketing activities in the functioning of business enterprises was assigned to the robot, the assessment of the main approaches to the management of the effectiveness of the marketing activities of enterprises was given. Described the value of marketing on the undertaking in the market minds Reviewed the organizational and economic assessment of TM "AVECS"; analyzed the marketing medium of the enterprise; completed marketing complex TM "AVECS". Propositions about a thorough communication policy of TM "AVECS" have been given to the virtual medium; detailed recommendations on how to activate the security policy of the organization TM "AVECS".
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингове середовище en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject Інтернет маркетинг en_US
dc.subject 075 маркетинг en_US
dc.subject marketing environment en_US
dc.subject marketing mix en_US
dc.subject Internet marketing en_US
dc.title Удосконалення маркетингової діяльності ТM «АVECS» en_US
dc.title.alternative Improving the marketing activities of TM" AVECS" en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account