DSpace Repository

Удосконалення маркетингової комунікативної політики ФОП "Михайлов О.Г."

Show simple item record

dc.contributor.author Крижанiвський, Р.О.
dc.date.accessioned 2022-08-09T10:27:09Z
dc.date.available 2022-08-09T10:27:09Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Крижанiвський, Руслан Олександрович Удосконалення маркетингової комунiкативної полiтики ФОП Михайлов О.Г. : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Руслан Олександрович Крижанiвський ; наук. кер. Iрина Львiвна Литовченко . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 90 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/KryzhanivskyR.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі охарактеризовано маркетингову комунікативну політику як елемент комплексу маркетингу, надано характеристику основних етапів розробки комунікаційної політики, визначено методичні підходи до оцінювання ефективності маркетингової політики комунікацій . Надано техніко-економічну характеристику діяльності ФОП Михайлов О.Г.; проаналізовано маркетингове середовище ФОП Михайлов О.Г; надано характеристику місця комунікативної політики в комплексі маркетингу ФОП Михайлов О.Г.. Запропоновано рекомендації щодо удосконалення комунікативної політики ФОП Михайлов О.Г. у віртуальному середовищі; розроблено пропозиції з удосконалення оф-лайн комунікацій ФОП Михайлов О.Г. en_US
dc.description.abstract The paper characterizes the marketing communication policy as an element of the marketing complex, describes the main stages of communication policy development, identifies methodological approaches to assessing the effectiveness of marketing communications policy. The author provides technical and economic characteristics of FOP Mikhailov OG; the marketing environment of FOP Mikhailov OG is analyzed; the characteristic of a place of communicative policy in a complex of marketing of FOP Mikhailov OG is given. The paper offers recommendations for improving the communication policy of FOP Mikhailov OG in a virtual environment; developed proposals for improving offline communications FOP Mikhailov OG
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетингове середовище en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject маркетингова комунікативна політика en_US
dc.subject 075 маркетинг en_US
dc.subject marketing environment en_US
dc.subject marketing mix en_US
dc.subject marketing communication policy en_US
dc.title Удосконалення маркетингової комунікативної політики ФОП "Михайлов О.Г." en_US
dc.title.alternative Improvement of marketing communication policy FOP " Mikhailov OG" en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account