Abstract:
Процес становлення системи внутрішнього фінансового контролю в установах – розпорядників бюджетних коштів триває з 2005 р. до теперішнього часу [1]. При цьому це питання не втрачає своєї актуальності та злободенності, оскільки факт наявності служби внутрішнього контролю на підконтрольному суб’єкті впливає, зокрема, на періодичність проведення державного фінансового контролю органами Державної аудиторської служби України. Водночас, в Україні й досі відсутні загальнодержавні нормативно-правові акти, які урегулювали б порядок створення відповідних служб на суб’єкті господарювання, в т. ч. у розпорядників бюджетних коштів, та їх компетенції. Крім того, як у загальнодержавних, так і в локальних нормативно-правових актах, нерідко зустрічається плутанина понять «внутрішньогосподарський контроль» та «внутрішньовідомчий контроль» (внутрішній аудит). Необхідність теоретичного розмежування дефініцій цих термінів й зумовила актуальність проведеного дослідження