У роботі визначено сутність та значення маркетингової діяльності, структуру та елементи комплексу маркетингу на прикладі концепції «4Р», описано систему управління комплексом маркетингу підприємства на ринку дитячих іграшок.
Розглянуто організаційно-економічну характеристику та оцінку основних складових комплексу маркетингу ТОВ «Оріон», проаналізовано маркетингове середовище підприємства, проведено маркетингове дослідження споживачів підприємства ТОВ «Оріон».
Розроблено напрями щодо вдосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві ТОВ «Оріон», обґрунтовано економічну ефективність запропонованих напрямів удосконалення комплексу маркетингу на підприємстві ТОВ «Оріон».
The essence and significance of marketing activity, structure and elements of marketing complex on the example of the concept of "4P" are defined in the work, the management system of the marketing complex of the enterprise in the market of children's toys is described.
The organizational and economic characteristics and assessment of the main components of the marketing complex of LLC "Orion" are considered, the marketing environment of the company is analyzed, the marketing research of consumers of the company LLC "Orion" is conducted.
The directions on improvement of marketing communications at the enterprise of LLC Orion are developed, economic efficiency of the offered directions of improvement of a complex of marketing at the enterprise of LLC Orion is proved.