Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел .
Об’єкт дослідження – бренд " Gepur " компанії ТОВ «Деметра».
Предметом дослідження виступає бренд компанії ТОВ «Деметра».- «Gepur» та вплив брендингу на діяльність цієї компанії на ринку.
Метою роботи є дослідження рівня розвитку бренду та маркетингових заходів на прикладі провідної української компанії "Деметра" та її бренда та розробка напрямів щодо їх вдосконалення. У роботі проаналізовано загальні поняття та сутність бренду на підприємстві ТОВ «Деметра». Аналізується стан маркетингової діяльності ТОВ «Деметра».
За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових комунікаційних технологій.
The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used .
The subject of the study is the brand of «Gepur» of company LLC «Demetra» and the impact of branding on the company's activities in the market.
The aim of the work is to study the level of brand development and marketing activities on the example of the leading Ukrainian company LLC «Demetra» and her brand, develop directions for their improvement.
The paper analyzes the general concepts and essence of the brand at the company «Demetra». The state of marketing activity of «Demetra» LLC is analyzed.
According to the results of the study, the expediency of implementing these measures is substantiated. Their efficiency is analyzed, taking into account the development of modern marketing communication technologies.