00 DSpace/Manakin Repository

Бренд як основний інструмент оцінки та підвищення впізнаваності» ( на прикладі ТОВ «Деметра»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мінаєва, Г.О.
dc.date.accessioned 2022-08-11T08:31:11Z
dc.date.available 2022-08-11T08:31:11Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Мiнаєва, Ганна Олегiвна Бренд як основний iнструмент оцiнки та пiдвищення впiзнаванностi (на прикладi компанiї ТОВ "Демента") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Ганна Олегiвна Мiнаєва ; наук. кер. Олександр Валентинович Обнявко . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 100 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Minaieva.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел . Об’єкт дослідження – бренд " Gepur " компанії ТОВ «Деметра». Предметом дослідження виступає бренд компанії ТОВ «Деметра».- «Gepur» та вплив брендингу на діяльність цієї компанії на ринку. Метою роботи є дослідження рівня розвитку бренду та маркетингових заходів на прикладі провідної української компанії "Деметра" та її бренда та розробка напрямів щодо їх вдосконалення. У роботі проаналізовано загальні поняття та сутність бренду на підприємстві ТОВ «Деметра». Аналізується стан маркетингової діяльності ТОВ «Деметра». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових комунікаційних технологій. en_US
dc.description.abstract The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used . The subject of the study is the brand of «Gepur» of company LLC «Demetra» and the impact of branding on the company's activities in the market. The aim of the work is to study the level of brand development and marketing activities on the example of the leading Ukrainian company LLC «Demetra» and her brand, develop directions for their improvement. The paper analyzes the general concepts and essence of the brand at the company «Demetra». The state of marketing activity of «Demetra» LLC is analyzed. According to the results of the study, the expediency of implementing these measures is substantiated. Their efficiency is analyzed, taking into account the development of modern marketing communication technologies.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject бренд en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетинговий аналіз en_US
dc.subject маркетингові засоби та підвищення впізнаваності бренду en_US
dc.subject 075 маркетинг en_US
dc.subject brand en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing analysis en_US
dc.subject marketing tools and brand awareness en_US
dc.title Бренд як основний інструмент оцінки та підвищення впізнаваності» ( на прикладі ТОВ «Деметра») en_US
dc.title.alternative Brand as the main tool for assessing and improving visibility (on the example of company LLC «Demetra» ) en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу