DSpace Repository

Напрямки вдосконалення маркетингу логістичних послуг компанії “ГРІН-ТІМ” у сучасних умовах

Show simple item record

dc.contributor.author Недева, О.І.
dc.date.accessioned 2022-08-11T10:46:16Z
dc.date.available 2022-08-11T10:46:16Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Недева, Ольга Iванiвна Напрямки вдосконалення маркетингу логiстичних послуг компанiї "ГРIН-ТIМ" у сучасних умовах : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Ольга Iванiвна Недева ; наук. кер. Юрiй Миколайович Сотнiков . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 80 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Nedeva.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти комплексу маркетингу у сфері послуг та особливості маркетингової діяльності на ринку транспортних послуг. Проаналізовано стан основних економічних показників господарської діяльності підприємства ТОВ «ГРІН-ТІМ». Запропоновано шляхи підвищення маркетингової діяльності на підприємстві «ГРІН-ТІМ» на ринку логістичних послуг за допомогою аналізу внутрішньої звітності, аналізу конкурентного середовища, SWOT та STEP аналізів, вдосконалення політики просування. en_US
dc.description.abstract The paper considers the theoretical aspects of the marketing complex in the field of services and features of marketing activities in the market of transport services. The state of the main economic indicators of economic activity of the enterprise LLC "GREEN-TIM" is analyzed. Ways to increase marketing activities at the company "GREEN-TIM" in the market of logistics services through the analysis of internal reporting, analysis of the competitive environment, SWOT and STEP analysis, improvement of promotion policy.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетинг послуг, en_US
dc.subject SWOT - аналіз en_US
dc.subject STEP - аналіз en_US
dc.subject логістичні послуги en_US
dc.subject 075 маркетинг en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject service marketing en_US
dc.subject SWOT analysis en_US
dc.subject STEP analysis en_US
dc.subject logistics services en_US
dc.title Напрямки вдосконалення маркетингу логістичних послуг компанії “ГРІН-ТІМ” у сучасних умовах en_US
dc.title.alternative Directions for improving the marketing of logistics services of the company "GREEN-TIM" in modern conditions en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account