У роботі розглядаються теоретичні аспекти комплексу маркетингу у сфері послуг та особливості маркетингової діяльності на ринку транспортних послуг.
Проаналізовано стан основних економічних показників господарської діяльності підприємства ТОВ «ГРІН-ТІМ».
Запропоновано шляхи підвищення маркетингової діяльності на підприємстві «ГРІН-ТІМ» на ринку логістичних послуг за допомогою аналізу внутрішньої звітності, аналізу конкурентного середовища, SWOT та STEP аналізів, вдосконалення політики просування.
The paper considers the theoretical aspects of the marketing complex in the field of services and features of marketing activities in the market of transport services.
The state of the main economic indicators of economic activity of the enterprise LLC "GREEN-TIM" is analyzed.
Ways to increase marketing activities at the company "GREEN-TIM" in the market of logistics services through the analysis of internal reporting, analysis of the competitive environment, SWOT and STEP analysis, improvement of promotion policy.