У роботі розглядаються теоретичні основи та аналіз маркетингової
комунікаційної політики, напрями її удосконалення на ТОВ «СІТНЕЙ ЛТД».
Визначено сутність та інструменти маркетингової комунікаційної політики,
розглянуто організацію маркетингових комунікацій на логістичному підприємстві.
Проаналізовано основні фінансові показники діяльності ТОВ «СІТНЕЙ ЛТД»,
динаміку обсягів реалізації основних видів послуг. Розглянуто комплекс маркетингу
та маркетингове середовище підприємства. Проаналізовано використання
підприємством інструментів маркетингових комунікацій.
Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової комунікаційної
політики ТОВ «СІТНЕЙ ЛТД» за допомогою розробки веб-сайту для оптимізації
комунікаційної політики, впровадження інструментів інтернет-маркетингу та участі
у виставках, присвячених логістичній діяльності.
The essence and tools of marketing communication policy are determined, the
organization of marketing communications at the logistics enterprise is considered. The
main financial indicators of SITNEY LTD activity, the main dynamics of sales of the main
types of services are analyzed. The complex of marketing and marketing environment of the
enterprise is considered. The use of marketing communication tools by the enterprise is
analyzed.
The directions of improvement of marketing communication policy of SITNEY LTD
are offered by means of development of the website for optimization of communication
policy, introduction of tools of Internet marketing and participation in the exhibitions
devoted to logistic activity.