00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства на прикладі ТОВ «СІТНЕЙ ЛТД»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пержан, В.В.
dc.date.accessioned 2022-08-11T11:33:09Z
dc.date.available 2022-08-11T11:33:09Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Пержан, Валерiя Володимирiвна Удосконалення маркетингової комунiкацiйної полiтики пiдприємства на прикладi ТОВ "СIТНЕЙ ЛТД" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Валерiя Володимирiвна Пержан ; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 82 с.
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Perzhan.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні основи та аналіз маркетингової комунікаційної політики, напрями її удосконалення на ТОВ «СІТНЕЙ ЛТД». Визначено сутність та інструменти маркетингової комунікаційної політики, розглянуто організацію маркетингових комунікацій на логістичному підприємстві. Проаналізовано основні фінансові показники діяльності ТОВ «СІТНЕЙ ЛТД», динаміку обсягів реалізації основних видів послуг. Розглянуто комплекс маркетингу та маркетингове середовище підприємства. Проаналізовано використання підприємством інструментів маркетингових комунікацій. Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ «СІТНЕЙ ЛТД» за допомогою розробки веб-сайту для оптимізації комунікаційної політики, впровадження інструментів інтернет-маркетингу та участі у виставках, присвячених логістичній діяльності. en_US
dc.description.abstract The essence and tools of marketing communication policy are determined, the organization of marketing communications at the logistics enterprise is considered. The main financial indicators of SITNEY LTD activity, the main dynamics of sales of the main types of services are analyzed. The complex of marketing and marketing environment of the enterprise is considered. The use of marketing communication tools by the enterprise is analyzed. The directions of improvement of marketing communication policy of SITNEY LTD are offered by means of development of the website for optimization of communication policy, introduction of tools of Internet marketing and participation in the exhibitions devoted to logistic activity.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингова комунікаційна політика en_US
dc.subject комунікація en_US
dc.subject веб-сайт en_US
dc.subject інтернет-маркетинг en_US
dc.subject SEO-оптимізація en_US
dc.subject контекстна реклама en_US
dc.subject виставка en_US
dc.subject 075 маркетинг en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing communication policy en_US
dc.subject communication en_US
dc.subject website en_US
dc.subject internet marketing en_US
dc.subject SEO-optimization en_US
dc.subject contextual advertising en_US
dc.subject exhibition en_US
dc.title Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства на прикладі ТОВ «СІТНЕЙ ЛТД» en_US
dc.title.alternative Improving the marketing communication policy of the enterprise on the example of SITNEY LTD en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу