00 DSpace/Manakin Repository

Обґрунтування проекту розвитку товарного асортименту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Макась, С.О.
dc.date.accessioned 2022-09-08T12:12:55Z
dc.date.available 2022-09-08T12:12:55Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Обгрунтування проєкту розвитку товарного асортименту : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка пiдприємства та ОПД" / Сергiй Олегович Макась ; наук. кер. Олександр Сергiйович Лiтвiнов . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 88 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Makas.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглянуто поняття технічних і організаційних нововведень, діяльність щодо розширення асортименту та номенклатури українських підприємств, показники економічної ефективності інновацій та способи підвищення ефективності діяльності щодо розширення номенклатурних позицій та асортименту на підприємствах у різних сферах. Розглянуто номенклатурні позиції компанії, попередня та поточна стратегія підприємства та актуальні способи для просування товару і його збуту на ринку. Виділено слабкі та сильні сторони підприємства та на іх основі розроблені заходи щодо розширення асортименту та номенклатурних позицій для покращення конкурентоспроможності. en_US
dc.description.abstract The paper considers the concept of technical and organizational innovations, activities to expand the range and range of Ukrainian enterprises, indicators of economic efficiency of innovation and ways to increase the efficiency of activities to expand the range and range of enterprises in various fields. The nomenclature positions of the company, previous and current strategy of the enterprise and actual ways to promote the product and its sale on the market are considered. The weaknesses and strengths of the company are highlighted and on their basis measures are developed to expand the range and nomenclature positions to improve competitiveness.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject розвиток асортименту en_US
dc.subject номенклатурні позиції en_US
dc.subject аналітичні данні en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject прибуток en_US
dc.subject дохід en_US
dc.subject 076 підприємництво, торгівля та біржова діяльність en_US
dc.subject assortment development en_US
dc.subject nomenclature positions en_US
dc.subject analytical data en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject profit en_US
dc.subject income en_US
dc.title Обґрунтування проекту розвитку товарного асортименту en_US
dc.title.alternative Substantiation of the project of product range development en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу