DSpace Repository

Удосконалення маркетингової політики кафе «Альпіна» на ринку послуг

Show simple item record

dc.contributor.author Шведюк, К.В.
dc.date.accessioned 2022-09-22T08:12:34Z
dc.date.available 2022-09-22T08:12:34Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Шведюк, Катерина Василiвна Удосконалення маркетингової полiтики кафе "Альпiна" на ринку послуг : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Катерина Василiвна Шведюк ; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська .- Одеса: ОНЕУ, 2022,- 87 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Shvedyuk.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Шведюк К.В. «Удосконалення маркетингової політики кафе «Альпіна» на ринку послуг» Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» за освітньою програмою Маркетинг. Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2022. У роботі розглядаються теоретичні основи та аналіз маркетингової політики, напрями її удосконалення на ФОП «Борисенко О.Л.». Визначено сутність та інструменти маркетингової комунікаційної політики, розглянуто організацію маркетингових комунікацій в закладі «Альпіна». Розглянуто комплекс маркетингу та маркетингове середовище підприємства. Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової політики кафе «Альпіна» за допомогою редизайну веб-сайту, впровадження інструментів інтернет-маркетингу та участі у рекламних кампаніях у соціальних мережах. en_US
dc.description.abstract The paper considers the theoretical foundations and analysis of marketing policy, directions for its improvement at individual proprietor(IP) "Borisenko O.L.". The essence and tools of marketing communication policy are determined, the organization of marketing communications in the institution "Alpina" is considered. The use of marketing communication tools by the enterprise is analyzed. The directions of improvement of marketing policy of Alpina cafe by means of redesign of the website, introduction of tools of Internet marketing and participation in advertising campaigns on social networks are offered.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингова політика en_US
dc.subject редизайн en_US
dc.subject веб-сайт en_US
dc.subject інтернет-маркетинг en_US
dc.subject соціальні мережі en_US
dc.subject ринок послуг en_US
dc.subject 075 маркетинг en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing policy en_US
dc.subject redesign en_US
dc.subject website en_US
dc.subject internet marketing en_US
dc.subject social networks en_US
dc.subject services market en_US
dc.title Удосконалення маркетингової політики кафе «Альпіна» на ринку послуг en_US
dc.title.alternative Improving the marketing policy of Alpina Cafe in the services market en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account