00 DSpace/Manakin Repository

Розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингових комунікацій підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шидерова, Л.Ю.
dc.date.accessioned 2022-09-22T08:39:05Z
dc.date.available 2022-09-22T08:39:05Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Розробка рекомендацiй щодо удосконалення маркетингових комунiкацiй пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Людмила Юрiївна Шидерова ; наук. кер. Юрiй Миколайович Сотнiков . - Одеса : ОНЕУ, 2021. – 90с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Shyderova.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової комунікаційної політики підприємства, особливості маркетингових комунікацій в аграрній сфері. Проаналізовано стан основних економічних показників господарської діяльності ННЦ «Інститут виноградарства і виноробства ім. В.Є. Таїрова». Проведено аналіз маркетингового середовища підприємства. Запропоновано основні напрямки удосконалення організації та планування маркетингової комунікаційної діяльності для ефективного функціонування ННЦ «Інститут виноградарства і виноробства ім. В.Є. Таїрова». en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects of marketing communication policy of the enterprise, features of marketing communications in the agricultural sphere. Author analysis state of the main economic indicators of economic activity of NSC «V.Ye. Tairov Institute of Viticulture and Winemaking». The analysis of the marketing environment of the enterprise is carried out. The main directions of improving the organization and planning of marketing communication activities for the effective functioning of the NSC «V.Ye. Tairov Institute of Viticulture and Winemaking».
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject комунікаційна політика en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject аграрний маркетинг en_US
dc.subject інструменти маркетингових комунікацій en_US
dc.subject 075 маркетинг en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject communication policy en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.subject agricultural marketing en_US
dc.subject marketing communication tools en_US
dc.title Розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингових комунікацій підприємства en_US
dc.title.alternative Development of recommendations for improving the marketing communications of the enterprise en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу