DSpace Repository

Облік, контроль і аналіз випуску готової продукції та її реалізації на прикладі ТОВ Авантаж

Show simple item record

dc.contributor.author Квашук, Г.Д.
dc.date.accessioned 2022-10-03T11:11:29Z
dc.date.available 2022-10-03T11:11:29Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Облiк, контроль i аналiз випуску готової продукцiї та її реалiзацiї на прикладi ТОВ "Авантаж" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 071 "Облiк i оподаткування" за освiтньою програмою "Облiк i аудит" / Ганна Дмитрiвна Квашук ; наук. кер. Тамара Сергiївна Шаровська . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 81 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Kvashuk.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглянуті теоретичні аспекти обліку та контролю готової продукції підприємства, методика та організація обліку і внутрішнього контролю у ТОВ «Авантаж». Проаналізовано економічну сутність готової продукції, визначено класифікацію та визнання готової продукції, досліджено дискусійні аспекти вітчизняної практики обліку готової продукції, особливості обліку готової продукції у ТОВ «Авантаж», проведено аналіз фінансово-економічної діяльності підприємства, визначено шляхи удосконалення обліку та контролю. Запропоновано розмежувати витрати на збут, які доводять існуючу продукцію до споживача (наприклад, упаковка, тара, транспортування, вантажні роботи, витрати на утримання складів, магазинів, торгового персоналу та ін.) і маркетингові витрати, що виникають у зв’язку з вивченням і стимулюванням попиту, пошуком інформації про ринки збуту і розширенням частки ринку виробника. Інша пропозиція передбачає використання таких форм, при розрахунках з покупцями, безготівкових розрахунків, які б гарантували своєчасне отримання грошей за продану покупцям продукцію. en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects of accounting and control of finished products, methodology and organization of accounting and internal control at Avantage. LLC. The economic essence of finished products is analyzed, classification and recognition of finished products are determined, discussion aspects of domestic practice of finished products accounting, peculiarities of finished products accounting in Avantage LLC are investigated, financial and economic activity of enterprise is analyzed, ways of improving accounting and control are determined. It is proposed to distinguish between marketing costs that bring existing products to the consumer (eg, packaging, packaging, transportation, cargo operations, maintenance costs of warehouses, shops, sales staff, etc.) and marketing costs incurred in connection with the study and stimulating demand, finding information about markets and expanding market share of the manufacturer. Another proposal involves the use of such forms, in settlements with customers, non-cash payments that would guarantee timely receipt of money for products sold to customers.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject готова продукція en_US
dc.subject реалізація en_US
dc.subject облік en_US
dc.subject контроль en_US
dc.subject організація en_US
dc.subject планування en_US
dc.subject аудит en_US
dc.subject аналіз en_US
dc.subject 071 облік і оподаткування en_US
dc.subject finished products en_US
dc.subject sales en_US
dc.subject accounting en_US
dc.subject control en_US
dc.subject organization en_US
dc.subject planning en_US
dc.subject audit en_US
dc.subject analysis en_US
dc.title Облік, контроль і аналіз випуску готової продукції та її реалізації на прикладі ТОВ Авантаж en_US
dc.title.alternative Accounting, control and analysis of finished products and its sale on the example of Avantage. LLC en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account