У роботі розглянуті теоретичні аспекти обліку та контролю готової продукції підприємства, методика та організація обліку і внутрішнього контролю у ТОВ «Авантаж».
Проаналізовано економічну сутність готової продукції, визначено класифікацію та визнання готової продукції, досліджено дискусійні аспекти вітчизняної практики обліку готової продукції, особливості обліку готової продукції у ТОВ «Авантаж», проведено аналіз фінансово-економічної діяльності підприємства, визначено шляхи удосконалення обліку та контролю.
Запропоновано розмежувати витрати на збут, які доводять існуючу продукцію до споживача (наприклад, упаковка, тара, транспортування, вантажні роботи, витрати на утримання складів, магазинів, торгового персоналу та ін.) і маркетингові витрати, що виникають у зв’язку з вивченням і стимулюванням попиту, пошуком інформації про ринки збуту і розширенням частки ринку виробника.
Інша пропозиція передбачає використання таких форм, при розрахунках з покупцями, безготівкових розрахунків, які б гарантували своєчасне отримання грошей за продану покупцям продукцію.
The work deals with the theoretical aspects of accounting and control of finished products, methodology and organization of accounting and internal control at Avantage. LLC.
The economic essence of finished products is analyzed, classification and recognition of finished products are determined, discussion aspects of domestic practice of finished products accounting, peculiarities of finished products accounting in Avantage LLC are investigated, financial and economic activity of enterprise is analyzed, ways of improving accounting and control are determined.
It is proposed to distinguish between marketing costs that bring existing products to the consumer (eg, packaging, packaging, transportation, cargo operations, maintenance costs of warehouses, shops, sales staff, etc.) and marketing costs incurred in connection with the study and stimulating demand, finding information about markets and expanding market share of the manufacturer.
Another proposal involves the use of such forms, in settlements with customers, non-cash payments that would guarantee timely receipt of money for products sold to customers.