DSpace Repository

Органiзацiя комплексного обслуговування клiєнтiв-фiзичних осiб у сучасних умовах

Show simple item record

dc.contributor.author Галицька, А.А.
dc.date.accessioned 2022-10-05T08:04:58Z
dc.date.available 2022-10-05T08:04:58Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Органiзацiя комплексного обслуговування клiєнтiв-фiзичних осiб у сучасних умовах : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец.72 "Фiнанси, банкiвська справа та страхування" за освiтньою програмою "Мiжнародний банкiвський бiзнес" / Анастасiя Андрiївна Галицька ; наук. кер. Олена Степанiвна Сергєєва . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 101 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/HALYTSKA .pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі визначаються теоретичні аспекти та особливості комплексного обслуговування фізичних осіб; проводиться аналіз нормативно-законодавчої бази регулювання обслуговування фізичних осіб банками України; досліджується фінансова діяльність ПАТ АБ «Південний», аналізуються банківські продукти та послуги банків для клієнтів фізичних осіб; визначається конкурентна позиція ПАТ АБ «Південний» на ринку послуг для фізичних осіб; проводиться дослідження перспективних напрямків розвитку банку щодо комплексного обслуговування фізичних осіб; розглядаються тенденції світової практики, щодо комплексного обслуговування фізичних осіб; надаються рекомендації щодо удосконалення системи обслуговування фізичних осіб в ПАТ АБ «Південний». На основі проведеного аналізу щодо організації комплексного обслуговування, зроблені висновки щодо визначення потреби високоякісного комплексного обслуговування банками клієнтів-фізичних осіб і можливостей поліпшення методу банківського сервісу фізичних осіб. Пiд чaс дoслiдження викoристoвyвaлися нaстyпнi зaгaльнoнayкoвi метoди: аналітичний, графічний, аналізу та синтезу, факторного та структурно-динамічного аналізу, системно-структурний, діалектичний та абстрактно-логічний, економіко- статистичний. en_US
dc.description.abstract The work defined the theoretical aspects and peculiarities of complex servicing of individuals; the regulatory and legislative base of servicing of individuals by banks of Ukraine are analyzed; the financial activity of Pivdenny Bank is investigated; banking products and services of Pivdenny Bank for individuals' clients are analyzed; the competitive position of Pivdenny Bank in the market of services for individuals is defined; tendencies of world practice concerning complex service of physical persons are considered; perspective directions of development of Pivdenny Bank are provided; recommendations for improving the service system for individuals in the bank are provided. Based on the conducted analysis on the organization of complex service, conclusions are made to determine the need for high-quality complex service by banks to individual customers and opportunities to improve the method of banking services for individuals. During the research, the following general scientific methods were used: analytical, graphic, analysis and synthesis, factor and structural-dynamic analysis, system-structural, dialectical and abstract-logic, economic, and statistical.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject банк en_US
dc.subject банківські продукти en_US
dc.subject банківські послуги en_US
dc.subject обслуговування en_US
dc.subject лояльність en_US
dc.subject фізична особа en_US
dc.subject 071 облік і оподаткування en_US
dc.subject bank en_US
dc.subject banking products en_US
dc.subject banking services en_US
dc.subject complex service en_US
dc.subject loyalty en_US
dc.subject individual customer en_US
dc.title Органiзацiя комплексного обслуговування клiєнтiв-фiзичних осiб у сучасних умовах en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account