У роботі розглядаються теоретичні аспекти діяльності туристичних операторів з організації просторово-орієнтованих турів, визначено особливості проектування просторово-орієнтованих турів і роль таких турів в сучасному туризмі.
Проаналізовано особливості проектування виїзних турів до країн Південно-Східної Європи. Надано загальну характеристику туристичного оператора «Аврора і К». Проаналізовано фінансову господарську діяльність ТОВ «Аврора і К» за 2019-2021 роки.
За результатами аналізу основної господарської діяльності, запропоновано проектування та впровадження нового туристичного продукту «Балканська троянда» для підвищення показників рентабельності. Проведено калькуляцію майбутнього туру. Обґрунтовано економічну доцільність впровадження нового туру для туристичного підприємства.
The work deals with the theoretical aspects of the activities of tour operators in the organization of spatially oriented tours, identifies the features of designing spatially oriented tours and the role of these tours in modern tourism.
Peculiarities of designing outbound tours to the countries of South-Eastern Europe are analyzed. The general description of the tour operator «Aurora and C» is given. The financial-economic activity of LLC «Aurora and C» for 2019-2021 has been analyzed.
According to the results of the analysis of the main economic activity, the introduction of a new tour «Balkan Rose» is proposed to increase profitability. The calculation of the forthcoming tour is carried out. The economic efficiency of its implementation for a tourist enterprise was substantiated.