DSpace Repository

Управління продуктом корпоративного туризму

Show simple item record

dc.contributor.author Соловйов, В.В.
dc.date.accessioned 2022-10-07T10:37:36Z
dc.date.available 2022-10-07T10:37:36Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Управлiння продуктом корпоративного туризму на прикладi туристичного пiдприємства "Фантазiя тревел" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Вiталiй Вiталiйович Соловйов ; наук. кер. Вiктор Григорович Герасименко. - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 79 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Sоloviyov.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні і практичні питання сучасного розвитку ділового туризму та його корпоративного сектору. Наведено погляди вчених щодо використання термінологічного інструментарію корпоративного туризму. Проведено діагностику вітчизняного ринку корпоративного туризму, а також оцінювання потенціалу туристичної інфраструктури м. Одеса для формування зазначеного туристичного напряму. Запропоновано концепцію розвитку корпоративного туризму в м. Одеса, розроблено проект корпоративного туру в м. Одеса, визначено економічний ефект від його впровадження. en_US
dc.description.abstract The work discusses theoretical and practical issues of modern development of business tourism and its corporate sector. The views of scientists on the use of terminological tools of corporate tourism are given. Diagnostics of the domestic market of corporate tourism, as well as assessment of the potential of tourist infrastructure in Odessa for the formation of the said tourist direction were carried out. The concept of corporate tourism development in Odessa was proposed, a corporate tour project was developed in Odessa, the economic effect of its implementation was determined.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject туристичний продукт en_US
dc.subject діловий туризм en_US
dc.subject корпоративний туризм en_US
dc.subject МІСЕ – туризм en_US
dc.subject індустрія зустрічей en_US
dc.subject ринок корпоративних послуг en_US
dc.subject 242 туризм en_US
dc.subject turism produkt en_US
dc.subject business tourism en_US
dc.subject corporate tourism en_US
dc.subject MISE – tourism en_US
dc.subject industry meetings en_US
dc.subject corporate services market en_US
dc.title Управління продуктом корпоративного туризму en_US
dc.title.alternative Management of corporate tourism produkt en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account