У роботі розглядаються теоретичні і практичні питання сучасного розвитку
ділового туризму та його корпоративного сектору. Наведено погляди вчених щодо
використання термінологічного інструментарію корпоративного туризму. Проведено
діагностику вітчизняного ринку корпоративного туризму, а також оцінювання потенціалу
туристичної інфраструктури м. Одеса для формування зазначеного туристичного
напряму.
Запропоновано концепцію розвитку корпоративного туризму в м. Одеса,
розроблено проект корпоративного туру в м. Одеса, визначено економічний ефект від
його впровадження.
The work discusses theoretical and practical issues of modern development of business
tourism and its corporate sector. The views of scientists on the use of terminological tools of
corporate tourism are given. Diagnostics of the domestic market of corporate tourism, as well as
assessment of the potential of tourist infrastructure in Odessa for the formation of the said tourist
direction were carried out.
The concept of corporate tourism development in Odessa was proposed, a corporate tour
project was developed in Odessa, the economic effect of its implementation was determined.