У роботі розглядаються теоретичні аспекти планування маркетингової діяльності туристичних підприємств. Висвітлено роль маркетингу як ключового елементу системи комунікацій туристичних підприємств.
Проаналізовано фінансово-господарську діяльність туристичного агентства «Фантазія Тревел» за 2019-2021 рр. Винайдено резерви підвищення ефективності маркетингової діяльності агентства.
Запропоновано шляхи впровадження маркетингових інновацій агенції із застосуванням ресурсів мережі Інтернет та елементів цифрового телебачення.
The work deals with the theoretical aspects of the planning of the marketing activities of tourism enterprises. The role of advertising, as a key element of the marketing communications system of tourist enterprises is highlighted.
Author analysis the financial and economic activity of the travel agency «Fantasy Travel” for 2019-2021. Provisions were made for increasing the effectiveness of the agency’s advertising activity.
The ways of introduction of marketing innovations of agency with use of resources of the Internet and elements of digital television are offered.