dc.contributor.author |
Ференц, А.В. |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-07T10:51:05Z |
|
dc.date.available |
2022-10-07T10:51:05Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Шляхи удосконалення маркетингової полiтики туристичних пiдприємств : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Анастасiя Вiталiївна Ференц ; наук. кер. Володимир Якович Павлоцький .- Одеса: ОНЕУ, 2022.- 75 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://local.lib/diploma/Ferents.pdf |
|
dc.description |
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
en_US |
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти планування маркетингової діяльності туристичних підприємств. Висвітлено роль маркетингу як ключового елементу системи комунікацій туристичних підприємств.
Проаналізовано фінансово-господарську діяльність туристичного агентства «Фантазія Тревел» за 2019-2021 рр. Винайдено резерви підвищення ефективності маркетингової діяльності агентства.
Запропоновано шляхи впровадження маркетингових інновацій агенції із застосуванням ресурсів мережі Інтернет та елементів цифрового телебачення. |
en_US |
dc.description.abstract |
The work deals with the theoretical aspects of the planning of the marketing activities of tourism enterprises. The role of advertising, as a key element of the marketing communications system of tourist enterprises is highlighted.
Author analysis the financial and economic activity of the travel agency «Fantasy Travel” for 2019-2021. Provisions were made for increasing the effectiveness of the agency’s advertising activity.
The ways of introduction of marketing innovations of agency with use of resources of the Internet and elements of digital television are offered. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
маркетинг у туристичному бізнесі |
en_US |
dc.subject |
система маркетингових комунікацій |
en_US |
dc.subject |
медіаплан |
en_US |
dc.subject |
ефективність управління маркетинговою політикою цін |
en_US |
dc.subject |
242 туризм |
en_US |
dc.subject |
advertising in tourism business |
en_US |
dc.subject |
system of marketing communications |
en_US |
dc.subject |
media plan |
en_US |
dc.subject |
the effectiveness of marketing policy pricing |
en_US |
dc.title |
Шляхи удосконалення маркетингової політики туристичних підприємств |
en_US |
dc.title.alternative |
Шляхи удосконалення маркетингової політики туристичних підприємств |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |