00 DSpace/Manakin Repository

Шляхи удосконалення маркетингової політики туристичних підприємств

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ференц, А.В.
dc.date.accessioned 2022-10-07T10:51:05Z
dc.date.available 2022-10-07T10:51:05Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Шляхи удосконалення маркетингової полiтики туристичних пiдприємств : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Анастасiя Вiталiївна Ференц ; наук. кер. Володимир Якович Павлоцький .- Одеса: ОНЕУ, 2022.- 75 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Ferents.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти планування маркетингової діяльності туристичних підприємств. Висвітлено роль маркетингу як ключового елементу системи комунікацій туристичних підприємств. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність туристичного агентства «Фантазія Тревел» за 2019-2021 рр. Винайдено резерви підвищення ефективності маркетингової діяльності агентства. Запропоновано шляхи впровадження маркетингових інновацій агенції із застосуванням ресурсів мережі Інтернет та елементів цифрового телебачення. en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects of the planning of the marketing activities of tourism enterprises. The role of advertising, as a key element of the marketing communications system of tourist enterprises is highlighted. Author analysis the financial and economic activity of the travel agency «Fantasy Travel” for 2019-2021. Provisions were made for increasing the effectiveness of the agency’s advertising activity. The ways of introduction of marketing innovations of agency with use of resources of the Internet and elements of digital television are offered.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject маркетинг у туристичному бізнесі en_US
dc.subject система маркетингових комунікацій en_US
dc.subject медіаплан en_US
dc.subject ефективність управління маркетинговою політикою цін en_US
dc.subject 242 туризм en_US
dc.subject advertising in tourism business en_US
dc.subject system of marketing communications en_US
dc.subject media plan en_US
dc.subject the effectiveness of marketing policy pricing en_US
dc.title Шляхи удосконалення маркетингової політики туристичних підприємств en_US
dc.title.alternative Шляхи удосконалення маркетингової політики туристичних підприємств en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу