В роботі визначено теоретичні засади просування пропозиції туристичних послуг малих підприємств, які працюють в сфері туризму. Розглянуто основи діяльності малих підприємств в сфері туризму. Охарактеризовано пропозиції туристичних послуг малих підприємств в сфері туризму. Визначено напрями просування туристичних послуг малих туристичних підприємств, зокрема, за допомогою соціальних мереж.
Проведено дослідження діяльності туристичного агентства «Культура подорожей", надано його характеристику проаналізовано його фінансово-економічну діяльність. Також проведений аналіз маркетингової діяльності, що проводиться в турагенції «Культура подорожей». Проведено оцінку стану просування туристичних послуг в турагенції, особливу увагу приділено просуванню за допомогою соціальних мереж. Досліджено передовий досвід застосування соціальних мереж у просуванні фірм малого міста.
За результатами аналізу маркетингової діяльності у турагенції «Культура подорожей» надано рекомендації щодо організації та вдосконалення маркетингової діяльності на туристичному підприємстві. Також надано пропозиції щодо покращення просування туристичних послуг турагенції «Культура подорожей», в першу чергу, в мережі Інтернет.
Diploma thesis identifies the theoretical foundations of promoting the supply of tourism services to small businesses operating in the field of tourism. The basics of small enterprises in the field of tourism are considered. The offers of tourist services of small enterprises in the field of tourism are characterized. The directions of promotion of tourist services of small tourist enterprises, in particular, by means of social networks are defined.
A study of the travel agency "Culture of Travel" was conducted, its characteristics were analyzed, its financial and economic activities were analyzed, as well as an analysis of marketing activities conducted in the travel agency "Culture of Travel". An assessment of the state of promotion of tourist services in the travel agency, special attention is paid to promotion through social networks. The best experience of using social networks in the promotion of small town companies has been studied.
Based on the results of the analysis of marketing activities in the travel agency "Culture of Travel" provided recommendations for the organization and improvement of marketing activities at the tourist enterprise. There are also proposals to improve the promotion of travel services of the travel agency "Culture of Travel", primarily on the Internet.