Короткий опис(реферат):
Предмет дослідження: теоретичні і практичні аспекти маркетингової політики мотелю «Усадьба».
У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ» досліджується характеристика основних понять і визначень, світовий досвід маркетингової політики готельного бізнесу та специфіка мотельного бізнесу.
У другому розділі «АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ МОТЕЛЮ УСАДЬБА» досліджується характеристика мотельного бізнесу в Україні та Одеській області, характеристика організаційної структури «Усадьба» ті її основні послуги.
У третьому розділі «ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ДЛЯ ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ МОТЕЛЮ УСАДЬБА» досліджуються інструменти маркетингової політики для подальшого розвитку мотелю «Усадьба», підвищення її якості обслуговування як інструмент маркетинговой політики.