У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління іміджем підприємства, зокрема
сутність поняття та складові іміджу.
Проаналізовано ринок послуг торгівлі парфумерно-косметичними товарами України,
надано оцінку економічного потенціалу ТОВ «Брокард-Україна» .
Запропоновано захід з удосконалення управління іміджем ТОВ «Брокард-Україна» шляхом
впровадження комплексу інструментів покращення зовнішнього іміджу, зокрема відкриття
впровадження комплексу заходів зі створення офіційних сторінок підприємства у соц. мережах,
розвиток YouTube каналу підприємства, створення чат-боту у Telegram, діджиталізація
корпоративного видання та створення зовнішньої реклами.
The work deals with the theoretical aspects of enterprise image management, in particular the
essence of the concept and components of the image.
Author analysis Ukrainian trade services market of cosmetic and perfume goods, financial
condition of Brocard-Ukraine LLC.
Measures to improve the image management of Brocard-Ukraine LLC by implementing a set of tools
to improve the external image, including the implementation of a set of measures to create official pages of the
company in the social media, development of the YouTube channel of the enterprise, creation of a chat bot in
Telegram, digitalization of the corporate magazine and creation of outdoor advertising.