00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення управління іміджем парфумерно-косметичної мережі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вегержинська, В.Д.
dc.date.accessioned 2022-10-17T08:04:46Z
dc.date.available 2022-10-17T08:04:46Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Удосконалення управлiння iмiджем парфумерно-косметичної мережi : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Владислава Денисiвна Вегержинська ; наук. кер. Олена Василiвна Осичка . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 69 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Veherzhynska.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління іміджем підприємства, зокрема сутність поняття та складові іміджу. Проаналізовано ринок послуг торгівлі парфумерно-косметичними товарами України, надано оцінку економічного потенціалу ТОВ «Брокард-Україна» . Запропоновано захід з удосконалення управління іміджем ТОВ «Брокард-Україна» шляхом впровадження комплексу інструментів покращення зовнішнього іміджу, зокрема відкриття впровадження комплексу заходів зі створення офіційних сторінок підприємства у соц. мережах, розвиток YouTube каналу підприємства, створення чат-боту у Telegram, діджиталізація корпоративного видання та створення зовнішньої реклами. en_US
dc.description.abstract The work deals with the theoretical aspects of enterprise image management, in particular the essence of the concept and components of the image. Author analysis Ukrainian trade services market of cosmetic and perfume goods, financial condition of Brocard-Ukraine LLC. Measures to improve the image management of Brocard-Ukraine LLC by implementing a set of tools to improve the external image, including the implementation of a set of measures to create official pages of the company in the social media, development of the YouTube channel of the enterprise, creation of a chat bot in Telegram, digitalization of the corporate magazine and creation of outdoor advertising.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject імідж підприємства en_US
dc.subject парфумерно-косметичний ринок en_US
dc.subject SWOT – аналіз en_US
dc.subject PEST – аналіз en_US
dc.subject інвестиційний проект en_US
dc.subject кореляційно-регресійний аналіз en_US
dc.subject 073 менеджмент en_US
dc.subject company image en_US
dc.subject perfume and cosmetics market en_US
dc.subject SWOT - analysis en_US
dc.subject PEST - analysis en_US
dc.subject investment project en_US
dc.subject correlation and regression analysis en_US
dc.title Удосконалення управління іміджем парфумерно-косметичної мережі en_US
dc.title.alternative Improving the image management of cosmetic and perfume chain stores en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу