00 DSpace/Manakin Repository

Управління сервісним обслуговуванням клієнтів підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Висоцька, Р.В.
dc.date.accessioned 2022-10-17T12:27:06Z
dc.date.available 2022-10-17T12:27:06Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Управлiння сервiсним обслуговування клiєнтiв пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Регiна Вiталiївна Висоцька ; наук. кер. Олена Миколаївна Данчева . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 57 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Vysotskaya.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Розвиток цифрової економіки суттєво змінив конкуренцію. Сьогодні конкурентний ринок перенасичений різноманіттям як товарів так і виробників, відмінність між сучасними продуктами є мінімальною, а їх вартість практично - ідентична. Відтак, у сучасних умовах жорсткої конкуренції, результативність підприємства безпосередньо залежить від вибору клієнтів. В сучасних умовах компанії конкурують не так власною продукцією, як своїми моделями управління взаємовідносинами з клієнтами. Актуальність до клієнтоорієнтованого підходу зростає з боку менеджерів підприємств тоді, коли такі засоби конкурентної боротьби, як сучасні технології, залучення капіталу, зниження витрат та маркетинг вичерпалися. Успіху досягають ті підприємства, які широко інтегрують в свій стратегічний набір інструментарій клієнтоорієнтованого підходу, що обумовлює актуальність дослідження. en_US
dc.description.abstract The development of the digital economy has significantly changed competition. Today, the competitive market is oversaturated with a variety of both goods and manufacturers, the difference between modern products is minimal, and their cost is almost identical. Therefore, in today's conditions of fierce competition, the effectiveness of the enterprise directly depends on the choice of customers. In modern conditions, companies compete not so much with their own products as with their models of customer relationship management. The relevance of the customer-oriented approach is growing on the part of business managers when such means of competition as modern technology, raising capital, reducing costs and marketing are exhausted. Success is achieved by those companies that widely integrate into their strategic set of tools of customer-oriented approach, which determines the relevance of the study.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject управління en_US
dc.subject сервісні послуги en_US
dc.subject якість обслуговування en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject 073 менеджмент en_US
dc.subject management en_US
dc.subject services en_US
dc.subject quality of service en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.title Управління сервісним обслуговуванням клієнтів підприємства en_US
dc.title.alternative Management of customer service of the enterprise en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу