У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства, зокрема сутність понять «маркетинг» та «маркетингова суміш», а також процес управління маркетинговою діяльністю та методи розробки сучасних тенденцій.
Проаналізовано фінансово-господарську діяльність та маркетингове середовище ПП «КБ Теплоенерго».
Запропоновано заходи з удосконалення управління маркетинговою діяльністю ПП «КБ Теплоенерго», що полягають у використанні інструментів маркетингового залучення, які є ефективними та економічно доцільними.
The work deals with the the theoretical aspects of marketing management of the enterprise, in particular the essence of the concepts of "marketing" and "marketing mix", as well as the process of marketing management and methods of developing modern trends.
Author analysis the financial and economic activity and marketing environment of PE "KB Teploenergo"
The measures on improvement of marketing activity management of "KB Teploenergo", which consist in use of marketing attraction tools, which are effective and economical expedient, are proposed