Випускна робота складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є процеси формування цінової стратегії банків України.
У роботі розглядаються теоретичні аспекти розвитку концепцій ціни та ціноутворення; наукові основи стратегічного управління; класифікація стратегій ціноутворення в банку.
У практичній частині проаналізовані тенденції ціноутворення на банківському ринку України. Запропоновані методичні підходи до аналізу цінових стратегій банків. Розглянуто вплив ціноутворення на прибутковість та ризик.
Запропоновані та обґрунтовані чинники вартості надання позичок банками; а також методичні засади формування цінової стратегії цифрового маркетингу.
The paper examines the theoretical aspects of the concept’s development of price and pricing; scientific foundations of strategic management; classification of pricing strategies in the bank.
In the practical part, pricing trends in the banking market of Ukraine are analyzed. Methodical approaches to the analysis of banks' pricing strategies were proposed. The impact of pricing on profitability and risk is considered.
Factors of the cost of providing loans by banks were proposed and substantiated. Methodological principles of forming a price strategy of digital marketing were identified and analyzed