00 DSpace/Manakin Repository

Формування стратегій ціноутворення в банку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Урум, Е.О.
dc.date.accessioned 2023-02-03T11:18:38Z
dc.date.available 2023-02-03T11:18:38Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Формування стратегiї цiноутворення банку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец.072 "Фiнанси, банкiвська справа та страхування" за освiтньою програмою "Управлiння дiяльнiстю банку на фiнансовому ринку" / Едуард Олексiйович Урум ; наук. кер. Лiлiя Вiкторiвна Жердецька . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 79 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2022Urum.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Випускна робота складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є процеси формування цінової стратегії банків України. У роботі розглядаються теоретичні аспекти розвитку концепцій ціни та ціноутворення; наукові основи стратегічного управління; класифікація стратегій ціноутворення в банку. У практичній частині проаналізовані тенденції ціноутворення на банківському ринку України. Запропоновані методичні підходи до аналізу цінових стратегій банків. Розглянуто вплив ціноутворення на прибутковість та ризик. Запропоновані та обґрунтовані чинники вартості надання позичок банками; а також методичні засади формування цінової стратегії цифрового маркетингу. en_US
dc.description.abstract The paper examines the theoretical aspects of the concept’s development of price and pricing; scientific foundations of strategic management; classification of pricing strategies in the bank. In the practical part, pricing trends in the banking market of Ukraine are analyzed. Methodical approaches to the analysis of banks' pricing strategies were proposed. The impact of pricing on profitability and risk is considered. Factors of the cost of providing loans by banks were proposed and substantiated. Methodological principles of forming a price strategy of digital marketing were identified and analyzed
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject банківська діяльність en_US
dc.subject банк en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject ціноутворення en_US
dc.subject прибутковість en_US
dc.subject ризик en_US
dc.subject цифровий маркетинг en_US
dc.subject banking en_US
dc.subject bank en_US
dc.subject strategy en_US
dc.subject pricing en_US
dc.subject profitability en_US
dc.subject risk en_US
dc.subject digital mark en_US
dc.subject 072 фінанси, банківська справа та страхування en_US
dc.title Формування стратегій ціноутворення в банку en_US
dc.title.alternative Pricing strategies formation in the bank en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу