У роботі розглядаються особливості управління маркетингом у готельному бізнесі, наукові підходи щодо формування маркетингових стратегій в готельному господарстві. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури готелю «Каліфорнія», досліджено стан конкурентного середовища готелю, наведено динаміку показників розвитку підприємства; запропоновано заходи щодо формування системи лояльності у готелі.
Надано рекомендації щодо удосконалення управління маркетинговою діяльністю у готелі «Каліфорнія». Запропоновано заходи щодо впровадження автоматичної системи обліку робочого часу і оцінки ефективності роботи співробітників, програми лояльності споживачів готельних послуг. Проведено прогнозний розрахунок економічної ефективності витрат на впровадження програмного продукту в службі прийому та розміщення готелю.
National University of Economics. – Odesa, 2022.
The work examines the peculiarities of marketing management in the hotel business, scientific approaches to the formation of marketing strategies in the hotel industry. An analysis of the economic activity and organizational structure of the "California" hotel was carried out, the state of the hotel's competitive environment was investigated, the dynamics of the company's development indicators were given; proposed measures to formulate a loyalty system in the hotel.
Recommendations have been made regarding the implementation of monitoring of the working hours of the reception staff at the Hotel "California". The introduction of an automatic system of accounting for working hours and evaluation of the efficiency of employees' work at the computer is aimed at increasing the level of loyalty of the reception staff. A forecast calculation of the economic efficiency of the costs of its implementation was carried out.