DSpace Repository

Удосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємстві готельного бізнесу (на прикладі готелю «Каліфорнія»)

Show simple item record

dc.contributor.author Копач, О.С.
dc.date.accessioned 2023-02-14T11:05:24Z
dc.date.available 2023-02-14T11:05:24Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Удосконалення управлiння маркетинговою дiяльнiстю на пiдприємствi готельного бiзнесу (на прикладi готелю "Калiфорнiя") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа" за освiтньо-професiйною програмою " Управлiння готельним та ресторанним бiзнесом" / Ольга Сергiївна Копач ; наук. кер. Сергiй Георгiйович Нездоймiнов . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 82 с.
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Kopach2022.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються особливості управління маркетингом у готельному бізнесі, наукові підходи щодо формування маркетингових стратегій в готельному господарстві. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури готелю «Каліфорнія», досліджено стан конкурентного середовища готелю, наведено динаміку показників розвитку підприємства; запропоновано заходи щодо формування системи лояльності у готелі. Надано рекомендації щодо удосконалення управління маркетинговою діяльністю у готелі «Каліфорнія». Запропоновано заходи щодо впровадження автоматичної системи обліку робочого часу і оцінки ефективності роботи співробітників, програми лояльності споживачів готельних послуг. Проведено прогнозний розрахунок економічної ефективності витрат на впровадження програмного продукту в службі прийому та розміщення готелю. en_US
dc.description.abstract National University of Economics. – Odesa, 2022. The work examines the peculiarities of marketing management in the hotel business, scientific approaches to the formation of marketing strategies in the hotel industry. An analysis of the economic activity and organizational structure of the "California" hotel was carried out, the state of the hotel's competitive environment was investigated, the dynamics of the company's development indicators were given; proposed measures to formulate a loyalty system in the hotel. Recommendations have been made regarding the implementation of monitoring of the working hours of the reception staff at the Hotel "California". The introduction of an automatic system of accounting for working hours and evaluation of the efficiency of employees' work at the computer is aimed at increasing the level of loyalty of the reception staff. A forecast calculation of the economic efficiency of the costs of its implementation was carried out.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject готельне підприємство en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject лояльність en_US
dc.subject конкурентне середовище en_US
dc.subject моніторинг робочого часу en_US
dc.subject 292 міжнародні економічні відносини en_US
dc.subject hotel enterprise en_US
dc.subject marketing strategy en_US
dc.subject loyalty en_US
dc.subject competitive environment en_US
dc.subject working time monitoring en_US
dc.title Удосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємстві готельного бізнесу (на прикладі готелю «Каліфорнія») en_US
dc.title.alternative Improving the management of marketing activities at a hotel business enterprise on the example of the California hotel en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account