У роботі розглядаються теоретичні та методичні аспекти інноваційного потенціалу підприємств готельного господарства, розкрито економічну сутність даного поняття стосовно сфери послуг гостинності, наведено типологію інновацій на підприємствах готельного господарства.
Проаналізовано виробничу та інноваційну діяльність, а також процес надання послуг в готелі «Аларус Люкс».
Здійснено оцінку інноваційного потенціалу підприємства готельного господарства, розроблено комплекс заходів щодо підвищення його рівня, запропоновано методику вибору стратегії інноваційного розвитку в залежності від рівня інноваційного потенціалу підприємства. .
The theoretical and methodical aspects of innovative potential of hotel enterprises are considered in the work, the economic essence of innovations in the field of hospitality services is revealed, their classification is given.
The production and innovation activities and the process of providing services in the Alarus Luxe Hotel are analyzed.
An assessment of the innovative potential of the hotel industry, a set of measures for the implementation of an innovative program of customer loyalty to hotel services.