00 DSpace/Manakin Repository

Покращення маркетингової діяльності аграрного підприємства на прикладі ТОВ "Оріон+"

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Браїла, Г.В.
dc.date.accessioned 2023-02-28T07:59:40Z
dc.date.available 2023-02-28T07:59:40Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Покращення маркетингової дiяльностi аграрного пiдприємства на прикладi ТОВ "Орiон+" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Ганна Василiвна Браїла ; наук. кер. Iрина Львiвна Литовченко . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 106 с.
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Braila.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності на аграрних підприємствах, досліджується стан національного ринку агропромислового комплексу, охарактеризовані специфічні особливості аграрного маркетингу. Проаналізовано фінансово-економічну діяльність ТОВ «Оріон+», досліджено маркетингове середовище підприємства, проаналізовано стан його товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики. Запропоновано вдосконалення товарної політики шляхом виробництва вторинних продуктів. Надані рекомендації для поповнення земельного банку: покращення стратегії ведення особистих продажів, мережевий маркетинг, семплінги, соціальний маркетинг. Доведена необхідність регулярного вимірювання показнику іміджу та показаний спосіб його підрахунку. en_US
dc.description.abstract The work considers the theoretical aspects of marketing activities at agricultural enterprises, studies the state of the national market of the agro-industrial complex, characterizes the specific features of agricultural marketing. The financial and economic activity of LLC "Orion +" is analyzed, the marketing environment of the enterprise is studied, the state of its commodity, price, sales and communication policy is analyzed. Improvement of commodity policy by means of production of secondary products is proposed. Recommendations for replenishing the land bank are given: improving the strategy of personal sales, network marketing, sampling, social marketing. The necessity of regular measurement of the image indicator is proved and the method of its calculation is shown.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject аграрний маркетинг en_US
dc.subject вторинна продукція en_US
dc.subject земельний банк en_US
dc.subject мораторій на землю en_US
dc.subject особисті продажі en_US
dc.subject імідж підприємства en_US
dc.subject 075 маркетинг en_US
dc.subject agrarian marketing en_US
dc.subject secondary products en_US
dc.subject land bank en_US
dc.subject land moratorium en_US
dc.subject personal sales en_US
dc.subject enterprise image en_US
dc.title Покращення маркетингової діяльності аграрного підприємства на прикладі ТОВ "Оріон+" en_US
dc.title.alternative Improvement of marketing activity of agricultural enterprise on the example of LLC "Orion+" en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу