У роботі розглядаються теоретичні аспекти понять «конкурентоспроможність підприємства» та «конкурентоспроможність продукції», проаналізовано фактори конкурентоспроможності підприємства та охарактеризовано методи оцінки конкурентоспроможності підприємства.
Проаналізовано основні фінансові показники підприємства, проаналізовано маркетингове і конкурентне середовище, а також проведена оцінка ефективності маркетингової діяльності на підприємстві.
Запропоновано співпраця з «Baykar» і виготовлення дронів, оптимізація і модернізація сайту компанії, та організація ремонтно-конструкторських робіт військової техніки.
The work deals the theoretical aspects of the concepts of "enterprise competitiveness" and "product competitiveness", analyzes the factors of enterprise competitiveness, and characterizes the methods of assessing enterprise competitiveness.
Author analysis of the company's financial indicators, marketing and competitive environment, the effectiveness of the company's marketing activity was evaluated.
It is proposed to cooperate with "Baykar" and manufacture drones, optimize and modernize the company's website, and organize repair and design works of military equipment.