00 DSpace/Manakin Repository

Поведінка споживачів ТОВ «Лубнижитлобуд 2010».на ринку зубудовників

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іващенко, Т.С.
dc.date.accessioned 2023-02-28T10:06:46Z
dc.date.available 2023-02-28T10:06:46Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Ivashchenko2022.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Предметом даної кваліфікаційної роботи є аналіз потреб споживачів та модель купівельної поведінки споживачів на ринку забудовників. Об'єкт випускної роботи – діяльність підприємства, яке здійснює посередницьку, проектну та будівельну діяльність у сфері нерухомості Полтавської області, у процесі споживання послуг. В першому розділі розглянуто концептуальні засади поведінки споживачів; в другому аналітичному розділі роботи викладено результати дослідження поведінки споживачів ТОВ «Лубнижитлобуд 2010»; в третьому практичному розділі відображено пропозиції щодо розробки стратегії просування ТОВ «Лубнижитлобуд 2010». en_US
dc.description.abstract The subject of this qualification work is the analysis of consumer needs and the model of consumer purchasing behavior in the builders' market. The object of the thesis is the activity of the enterprise, which carries out mediation, design and construction activities in the field of real estate in the Poltava region, in the process of consuming services. In the first chapter, the conceptual principles of consumer behavior are considered; in the second analytical section of the work, the results of the study of consumer behavior of Lubnyzhitlobud LLC "Lubnyzhitlobud 2010" are presented; the third practical section reflects proposals for developing a promotion strategy for Lubnyzhitlobud 2010 LLC.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject поведінка споживачів en_US
dc.subject стратегія просування en_US
dc.subject діджитал-користувачі en_US
dc.subject 075 маркетинг en_US
dc.subject consumer behavior en_US
dc.subject promotion strategy en_US
dc.subject digital-users en_US
dc.title Поведінка споживачів ТОВ «Лубнижитлобуд 2010».на ринку зубудовників en_US
dc.title.alternative Consumer behavior of «Lubnyzhytlobud 2010» LLC in the market of building companies en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу