DSpace Repository

Використання маркетингових досліджень в діяльності компанії "Бастіон" на ринку В2С джерел альтернативної електроенергії

Show simple item record

dc.contributor.author Теплицький, В.C.
dc.date.accessioned 2023-03-01T09:32:38Z
dc.date.available 2023-03-01T09:32:38Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Використання маркетингових дослiджень в дiяльностi компанiї "Бастiон" на ринку В2С джерел альтернативної електроенергiї : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олександр Сергiйович Теплицький ; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 102 с.
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/Teplitsky2022.pdf
dc.description Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні та практичні аспекти проведення маркетингових досліджень на ринку В2С джерел альтернативної електроенергії. Проаналізовано економічну діяльність ТОВ "Бастіон" з останні 5 років, здійснено економіко – математичні розрахунки методами АВС, SWOT, STEP та БКГ аналізу для отримання даних по продажам компанії, визначення відносної долі ринку, сильні та слабкі сторони та які чинники макросередовища мають найбільший вплив на діяльність компанії. Запропоновано способи вдосконалення діяльності компанії на ринку В2С джерел альтернативної електроенергії, вибір нових джерел для виробництва екологічно чистої електроенергії. en_US
dc.description.abstract The master's qualification work consists of three sections. The object of the research is the enterprise Bastion and its internal, macro and micro environment. The work considers the theoretical and practical aspects of marketing research on the B2C market of alternative electricity sources. The economic activity of "Bastion" LLC over the past 5 years has been analyzed, economic and mathematical calculations have been carried out using ABC, SWOT, STEP and BKG analysis methods to obtain data on the company's sales, determine the relative market share, strengths and weaknesses and which factors of the macro environment have the greatest impact on company activity. Ways to improve the company's activity on the B2C market of alternative electricity sources, the selection of new sources for the production of ecologically clean electricity are proposed.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject джерела альтернативної електроенергії en_US
dc.subject вибір нових джерел для виробництва en_US
dc.subject екологічно чиста електроенергія en_US
dc.subject 075 маркетинг en_US
dc.subject sources of alternative electricity en_US
dc.subject choosing new sources for production en_US
dc.subject Eco -friendly electricity en_US
dc.title Використання маркетингових досліджень в діяльності компанії "Бастіон" на ринку В2С джерел альтернативної електроенергії en_US
dc.title.alternative The use of marketing research in Bastion's activities in the B2C market of alternative electricity en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account