00 DSpace/Manakin Repository

Перегляд Конференції здобувачів вищої освіти по назві

Перегляд Конференції здобувачів вищої освіти по назві

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Krymska Н.; Кримська, Х. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    Rational nutrition is an important component of a healthy lifestyle, which will contribute to reducing and maintaining body weight; providing the body with necessary vitamins and trace elements. The inclusion of specialized ...
  • Kruzhkova V.; Кружкова, В. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    Strict compliance with sanitary and hygienic standards at restaurant enterprises is of crucial importance for preventing the occurrence of food poisoning and the spread of infections. It is important to pay special attention ...
  • Prokhorenko, I.; Прокопенко, І. Ю. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Vitamins are organic low molecular weight compounds necessary for the life of the human organism. However, vitamins are not formed in sufficient quantities in the organism, so they must be supplied with food [1]. Every ...
  • Кузнецова, І.О.; Карпенко, Ю.В.; Балабаш, О.С.; Kuznetsova, I.; Karpenko, Y.; Balabash, O. (2023)
    Для студентів економічних спеціальностей, викладачів, аспірантів і докторантів вищих навчальних закладів, працівників управлінської діяльності підприємств та організацій.
  • Кузнецова, І.О.; Піскун, А.В.; Kuznetsova, I.; Piskun, A. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Матеріали конференції публікуються в авторській редакції з незначною загальною правкою. Кроскультурні комунікації породжують безліч проблем, які обумовлені розбіжністю норм, цінностей, релігій, особливостей світогляду ...
  • Власов, В.Д.; Vlasov, V. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    У другому півріччі 2023 року виручка сегменту кав’ярень збільшилась на 31% відносно 2022 року, відвідуваність споживачів кави збільшилась на 9%, а середній чек підвищився на 20% завдяки продажу основних кавових напоїв з ...
  • Цушко, Г.О.; Tushko, G. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    У сучасному суспільстві все більше людей усвідомлюють негативний вплив цукру на здоров'я і шукають альтернативні підсолоджувачі. Цукор – це загальна назва для вуглеводів із солодким смаком, які використовуються в їжі та ...
  • Буруков, І.Г.; Burukov I. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    У процесі дослідження маркетингового впливу на діяльність готельно-ресторанного та туристичного бізнесу важливим є питання їх взаємодії, адже колаборація цих видів діяльності була та є однією з найпопулярніших в сфері ...
  • Мисаїл, О.О.; Misail O. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    Європейська гостинність – це яскрава та динамічна галузь, яка відіграє вирішальну роль в економіці та суспільстві регіону. Об’єднуючи понад два мільйони компаній і 10 мільйонів працівників, вона є провідним бізнесом в ...
  • Пінті, О.І.; Pinti, O. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    Сьогодні національний брендинг є потужним інструментом для підвищення конкурентоспроможності регіонів, залучення інвестицій, стимулювання бізнесу та розвитку туристичної галузі. Завдяки глобалізаційним процесам конкуренція ...
  • Медведєва, А.К.; Medvedeva, A. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    У сфері ресторанного бізнесу, як і у усіх сферах суспільного життя, з початком воєнних дій в Україні відбулись суттєві зміни, що призвели до значних фінансових та матеріальних збитків, які пов’язані із втратами територій, ...
  • Шиманська, А. В.; Shymanska, A. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    В умовах воєнного стану в Україні та широкомасштабного вторгнення країни-агресора, готельний бізнес працює в умовах нестабільності та невизначеності, руйнування готельної інфраструктури, ризику втрати підприємств на ...
  • Гудь, О.Ю.; Gud, O. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Поняття «послуга» нараховує десятки трактувань. Аналізуючи їх, можна виділити два підходи до визначення послуги: а) «послуга» як дія, що приносить користь, допомогу іншому; б) «послуга» як продукт (результат) діяльності ...
  • Маліков, А.Ю.; Malikov, A. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    Цифровізація суспільства призвела до того, що сьогодні кожна друга людина використовує в повсякденному житті Інтернет для пошуку необхідної інформації, зокрема й під час пошуку послуг підприємств готельного господарства ...
  • Погореловська, М.М.; Pogorelovska M. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    У даний час ринок послуг ресторанного господарства постійно видозмінюється під впливом різних факторів внутрішнього та зовнішнього середовища. Як сфера підприємницької діяльності, ресторанне господарство виконує соціальну ...
  • Возовик, К.О.; Vozovik, K. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    Створення гостинності та туризму в кожній країні пояснюється комплексом природних, історико-культурних, соціальних, економічних і політичних факторів. Сукупність факторів у статті розглядається відповідно до методологічної ...
  • Гой, В.К.; Goy V. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Висока конкуренція в індустрії гостинності стимулює пошук для нових способів та елементів ефективного функціонування. Однією з основних тенденцій у цій сфері є розробка та застосування різноманітних інновацій, які можуть ...
  • Луньова К. С.; Lunova K. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    З глобалізацією та постійним розвитком ринку туризму та готельно-ресторанного бізнесу зростає конкурентність підприємств. Це означає, що кожен готель, ресторан чи туроператор повинен змагатися з іншими гравцями на ринку, ...
  • Фігурська, В.Е.; Figurska, V. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Процеси приватизації великих підприємств і запуск ринкового механізму призвели до часткової руйнації промислової бази економіки. Були закриті тисячі промислових підприємств. Оновлення ринку супроводжувалося деіндустріалізацією ...
  • Возовик, К.О.; Vozovik, K. (Одеський національний економічний університет, 2024)
    Колись інвестиції в готельний бізнес в Україні вважалися дуже привабливою перспективою. Однак це змінилося з повномасштабним вторгненням. Значна кількість готельних підприємств опинилася в регіонах, де велися активні бойові ...