00 DSpace/Manakin Repository

Національний і регіональний досвід просування та реалізації туристичного продукту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дяченко, В.О.
dc.contributor.author Dyachenko, V.
dc.date.accessioned 2023-05-04T09:00:04Z
dc.date.available 2023-05-04T09:00:04Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Дяченко В. О. Національний і регіональний досвід просування та реалізації туристичного продукту / В. О. Дяченко, наук. кер О. Л. Михайлюк // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 104-108. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15866
dc.description.abstract Суб’єкти господарювання сфери туристичної індустрії на сьогодні задовольняють потреби споживачів у відпочинку, здійснюючи значний вплив на умови життя всього людства, являються об’єктивною потребою сучасного життя. Дохід від надання міжнародних туристичних послуг сьогодні складає одну з найбільших часток у структурі «невидимого експорту». Аналіз вітчизняного ринку туристичних пocлуг свідчить про те, що у порівнянні з 2015 роком, у 2020 році кількість суб’єктів туристичної діяльності коливалась у зв’язку з політичної нестабільністю та іншими дестабілізуючими чинниками en_US
dc.description.abstract Business entities in the field of tourism today satisfy the needs of consumers in recreation, exerting a significant influence on the living conditions of all mankind, and are an objective need of modern life. Income from the provision of international tourist services today is one of the largest shares in the structure of "invisible exports". The analysis of the domestic market of tourist services shows that, compared to 2015, in 2020 the number of subjects of tourist activity fluctuated due to political instability and other destabilizing factors
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject туристична індустрія en_US
dc.subject просування туристичного продукту en_US
dc.subject реалізація туристичного продукту en_US
dc.subject tourism industry en_US
dc.subject promotion of the tourist product en_US
dc.subject implementation of a tourist product en_US
dc.title Національний і регіональний досвід просування та реалізації туристичного продукту en_US
dc.title.alternative National and regional experience of promoting and implementing a tourist product en_US
dc.type Conference Abstract en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу