00 DSpace/Manakin Repository

Розвиток франчайзингових відносин в туристичній діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Круглова, А.С.
dc.contributor.author Kruglova, A.
dc.date.accessioned 2023-05-08T06:20:56Z
dc.date.available 2023-05-08T06:20:56Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Круглова А. С Розвиток франчайзингових відносин в туристичній діяльності / А. С. Круглова, наук. кер. Н. В Нєчева. // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 126-129. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15885
dc.description.abstract На сьогоднішній день дуже важко вести бізнес діяльність без допомоги бізнес партнерів, або самостійно, велика кількість конкурентів на ринку, геополітичні обставини, хвора конкуренція, ковід, війна та всі інші фактори, які затрудняють ведіння бізнесу. У цей час в самому бізнесу є таке поняття як франчайзинг, своїми словами - це дозвіл компанії більшого розміру, надавання компанії меншого розміру імені, бренду, внутрішніх засобів ведення бізнесу, допомоги як партнеру тощо. Заздалегідь франчайзинг це і є партнерство, котре дає ім’я, та вирощує компанію меншого розміру, до розміру франчайзера. Франчайзинг (franchise — пільга, привілей) — це форма співпраці між юридично та фінансово незалежними сторонами (компаніями та/або фізичними особами), в рамках якої одна сторона, що володіє успішним бізнесом, репутацією та іншими нематеріальними активами, дозволяє іншій стороні користуватися цією системою на певних умовах. en_US
dc.description.abstract Today, it is very difficult to conduct business activities without the help of business partners, or independently, a large number of competitors on the market, geopolitical circumstances, sick competition, covid, war and all other factors that make it difficult to conduct business. At this time, the business itself has such a concept as franchising, in its own words, it is the permission of a larger company, providing a smaller company with a name, brand, internal means of doing business, assistance as a partner, etc. In advance, franchising is a partnership that gives a name and grows a smaller company to the size of the franchisor. Franchising (franchise - benefit, privilege) is a form of cooperation between legally and financially independent parties (companies and/or individuals), in which one party, owning a successful business, reputation and other intangible assets, allows the other party to use this system under certain conditions.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject бізнес партнер en_US
dc.subject франчайзинг en_US
dc.subject туристична діяльність en_US
dc.subject business partner en_US
dc.subject franchising en_US
dc.subject tourist activity en_US
dc.title Розвиток франчайзингових відносин в туристичній діяльності en_US
dc.title.alternative Development of franchising relations in tourism en_US
dc.type Conference Abstract en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу