00 DSpace/Manakin Repository

Формування гастрономічного бренду туристичної дестинації на прикладі Одеської області

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лозінська, Т.І.
dc.contributor.author Lozinska, T.
dc.date.accessioned 2023-05-08T07:10:22Z
dc.date.available 2023-05-08T07:10:22Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Лозінська Т. І. Формування гастрономічного бренду туристичної дестинації на прикладі Одеської області / Т. І. Лозінська, наук. кер. Р. С. Козловський // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 139 - 143. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15889
dc.description.abstract В сучасному світі туризм стає все більш популярним, а люди стають все вибагливішими щодо своїх подорожей. Відповідно, регіони, які хочуть привабити туристів, повинні розвивати не тільки туристичну інфраструктуру, а й створювати унікальний гастрономічний бренд. Одеська область - один з прикладів, коли успішне формування гастрономічного бренду туристичної дестинації може стати ключовим елементом розвитку туризму. en_US
dc.description.abstract In today's world, tourism is becoming more and more popular, and people are becoming more and more discerning about their travels. Accordingly, regions that want to attract tourists must develop not only tourist infrastructure, but also create a unique gastronomic brand. Odesa region is one of the examples when the successful formation of a gastronomic brand of a tourist destination can become a key element in the development of tourism.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject туристична інфраструктура en_US
dc.subject гастрономічний бренд en_US
dc.subject tourism en_US
dc.subject tourist infrastructure en_US
dc.subject gastronomic brand en_US
dc.title Формування гастрономічного бренду туристичної дестинації на прикладі Одеської області en_US
dc.title.alternative Formation of a gastronomic brand of a tourist destination on the example of Odesa region en_US
dc.type Conference Abstract en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу