00 DSpace/Manakin Repository

Сутність та значення маркетингової продуктової політики в дільності національних туристичних операторів в кризових умовах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рибалка, А.О.
dc.contributor.author Rybalka A.
dc.date.accessioned 2023-05-11T08:28:49Z
dc.date.available 2023-05-11T08:28:49Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Рибалка А. О. Сутність та значення маркетингової продуктової політики в дільності національних туристичних операторів в кризових умовах / А. О. Рибалка, наук. кер. Н. С. Мартинова // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 202-207. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15930
dc.description.abstract Продуктова політика є однією з основних складових маркетингової стратегії, яка визначає спосіб, яким компанії формують, розробляють, просувають та управляють своїми продуктами та послугами на ринку. В сфері туризму, національні туристичні оператори є ключовими гравцями, які забезпечують розробку комплексного туристичного продукту та окремих туристичних послуг для місцевих та іноземних туристів. en_US
dc.description.abstract Product policy is one of the main components of the marketing strategy, which determines the way in which companies form, develop, promote and manage their products and services in the market. In the field of tourism, national tourism operators are key players who ensure the development of a comprehensive tourism product and individual tourism services for local and foreign tourists.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject продуктова політика en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject product policy en_US
dc.subject marketing strategy en_US
dc.subject product policy en_US
dc.title Сутність та значення маркетингової продуктової політики в дільності національних туристичних операторів в кризових умовах en_US
dc.title.alternative The essence and significance of marketing product policy in the activities of national tourist operators in crisis conditions en_US
dc.type Conference Abstract en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу