dc.contributor.author |
Щербатюк, Д.С. |
|
dc.contributor.author |
Shcherbatyuk, D. |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-12T09:34:14Z |
|
dc.date.available |
2023-05-12T09:34:14Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Щербатюк Д. С Сучасні підходи до управління рекламною діяльністю в туристичній сфері / Д. С. Щербатюк наук. кер. Шикіна О. В. // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 252-254. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15951 |
|
dc.description.abstract |
Ефективне впровадження та застосування реклами у туристичну індустрію неможливе без комплексного дослідження сучасних підходів до управління рекламними процесами, властивих туризму. Як стверджує, Т. І. Компанієць, туристичні підприємства у провідних країнах світу витрачають на рекламну діяльність загалом 5-6% своїх доходів |
en_US |
dc.description.abstract |
Effective implementation and application of advertising in the tourism industry is impossible without a comprehensive study of modern approaches to managing advertising processes specific to tourism. According to T. I. Kompaniets, tourism enterprises in the leading countries of the world spend a total of 5-6% of their income on advertising |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
застосування реклами |
en_US |
dc.subject |
туризм |
en_US |
dc.subject |
application of advertising |
en_US |
dc.subject |
tourism |
en_US |
dc.title |
Сучасні підходи до управління рекламною діяльністю в туристичній сфері |
en_US |
dc.title.alternative |
Modern approaches to the management of advertising activities in the tourism sphere |
en_US |
dc.type |
Conference Abstract |
en_US |