Кваліфікаційна робота бакалавра складається з двох розділів. Об’єкт дослідження – мережа аптек «Аннушка».
У роботі розглянуто теоретичні основи управління адаптивним розвитком. Встановлено, що ефективне існування системи в умовах змін зовнішнього середовища регламентується принципом адаптивності, який визначає поведінку системи. Розглянуто чиники, що визначають вимоги адаптації організації. Проведено моніторинг ринку аптек з використанням двохсекторної табличної моделі та EFAS-аналізу бізнес-ландшафту. Обгрунтовано привабливість аптечного бізнесу. Використано індекс Герфіндаля-Гіршмана для аналізу ступеню концентрації на регіональному ринку. Побудовано карту стратегічних груп та визначено найближчих конкурентів мережі. Визначено фактори підсилення конкурентної позиції та запропоновано перепланування торгового залу аптеки.
Доведено економічну доцільність запропонованих заходів
The paper examines the theoretical foundations of adaptive development management. It is established that the effective existence of the system in the conditions of changes in the external environment is regulated by the principle of adaptability, which determines the behavior of the system. The factors that determine the requirements of adaptation of the organization are considered. Monitoring of the pharmacy market using a two-sector tabular model and EFAS analysis of the business landscape was carried out, the largest segment of influence was established and that the business is attractive. The Herfindahl-Hirschman index was used to analyze the degree of concentration in the regional market, a map of strategic groups was built and the closest competitors of the network were determined, and an analysis of coefficients was carried out. It was determined what could significantly strengthen the competitive position, and on the basis of the identified shortcomings, a replanning of the pharmacy sales hall was proposed.